ZOOM: rozdělení studentů do skupin

  1. po vytvoření meetingu klikněte dole na ikonku se 4 čtverci
  1. vyskočí Vám okénko, na kterém si můžete nastavit, kolik skupin chcete vytvořit a zda má ZOOM studenty do skupin přiřazovat random („Automatically“), nebo je přiřadíte ručně („Manually“)
  1. poté se Vám zobrazí okénko, kde uvidíte názvy vytvořených skupin
  • zde můžete skupiny mazat, měnit jejich názvy a také do nich přidávat studenty (pokud jste zvolili ruční přidávání, v opačném případě budou v každé skupině už uvedena jejich jména)
  1. ve spodní části okénka můžete měnit nastavení všech skupin
  • nastavit lze i například, za jak dlouho se skupinky uzavřou, upozornění na blížící se konec atd.
  1. poté klikněte na Open All Rooms v pravém dolním rohu – tím začnete „meeting“ ve skupinách

    studentům se zobrazí toto:
  1. Vy uvidíte okno se skupinami (viz obr. níže), do každé z nich můžete vstupovat a sledovat práci studentů

    (toto prvilegium máte pouze Vy jako vyučující, resp. tvůrce meetingu; studentům toto umožněno není)
  1. máte tu také možnost kliknutím dole na „Broadcast a message to all“ napsat všem skupinám zprávu
  1. červeným tlačítkem skupiny ukončíte a všichni se vrátí zpět do hlavního „meetingu“ (pokud nemáte nastavený čas automatického ukončení)